چگونگی اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو

 

اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو
اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو

 

اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو

 

در گروه انرژی سه تخصص محبوب وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. گروه تولید نیرو، توزیع نیرو و انتقال نیرو مهمترین زیرگروه های انرژی می باشند. برای اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو باید تمامی مدارک و شرایط لازم را فراهم نمایید. برای اینکه رتبه مشاور شرکت های انتقال نیرو را کسب نمایید باید اولویت های رتبه بندی را به خوبی بشناسید. یه اولویت مهم برای رتبه بندی مشاور انتقال نیرو وجود دارد. هر یک از این اولویت ها دارای شرایط خاصی هستند که باید رعایت نمایید. در صورتی که می خواهید اولویت یک را دریافت کنید باید امتیاز بالاتری کسب نمایید. کسب امتیاز بالا کمک می کند که گرید مشاور ارتقاء یابد. در این صورت سرمایه گذاران زیادی به شرکت اعتماد می کنند.

 

نکاتی در مورد رتبه بندی و اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو

نکات زیادی در مورد کسب رتبه مشاور انتقال نیرو وجود دارد. هر یک از این نکات را می توانید از کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند بپرسید. در واقع آنها به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید رتبه مشاور شرکت را افزایش دهید. دقت داشته باشید که وجود یک نفر با مدرک تحصیلی لیسانس برق در شرکت ضروری می باشد. گرایش قدرت یا الکترونیک از دیگر گرایش ها و مدارکی است که جهت کسب رتبه مشاور انتقال نیرو ضروری است. شما برای اینکه رتبه بالاتری برای مشاور انتقال نیرو کسب کنید باید مدارک تحصیلی مناسبی را به کارشناسان تحویل دهید.

مدرک کارشناسی هر یک از اعضای هیئت مدیره باید بر اساس نوع فعالیتی باشد که در شرکت دایر است. اگر مدرک اعضای هیئت مدیره برای دریافت رتبه مشاور انتقال نیرو با فعالیت شرکت مطابقت نداشته باشد کارشناسان به شرکت رتبه بالایی ارائه نمی دهند. اگر در سال‌های اولیه رتبه پایینی دریافت کرده اید می توانید در سال‌ های بعد جهت تمدید رتبه اقدام کنید. تمدید رتبه بر اساس شرایط و استانداردهای مشخص شده انجام خواهد شد.

 

اولویت های گرید مشاور انتقال نیرو
اولویت های گرید مشاور انتقال نیرو

 

اولویت های اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو

 

در صورتی که مایل هستید رتبه بندی مشاور انتقال نیرو را انجام دهید باید اولویت های مورد نظر این شرکت را بشناسید. از جمله اولویت هایی که زمان اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو اهمیت زیادی دارند و باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

 

  1. دریافت رتبه یک برای شرکت

 یکی از مهم‌ ترین اولویت هایی که زمان اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو اهمیت دارد اولویت یک می باشد. افرادی که گرایش تحصیلی شان مهندسی برق قدرت یا الکتروتکنیک بوده است می ‌توانند امتیاز اولویت یک را جهت دریافت رتبه مشاور نیرو کسب نمایند. در واقع افرادی که رشته تحصیلی تان جدا از این دو رشته باشد امتیاز یک را در امتیاز بندی به دست می ‌آورند. اولویت یک تنها در صورتی به شرکت ‌ها ارائه می گردد که آنها تخصص و تجربه زیادی داشته باشند. توان مالی، امکانات پشتیبانی، ساختار مدیریتی و … دیگر فاکتورهایی هستند که روی اولویت ‌بندی تاثیر زیادی می گذارند.

 

  1. دریافت رتبه دو برای شرکت

 اولویت دو یکی از دیگر اولویت‌ هایی به شمار می‌ رود که جهت دریافت گواهی رتبه مشاور انتقال نیرو اهمیت دارد. رشته های تحصیلی راه و ساختمان، مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی برق، ابزار دقیق و … از جمله رشته هایی هستند که در اولویت دوم قرار می گیرد. افرادی که در هیئت مدیره فعالیت می کنند اگر رشته تحصیلی شان بین این رشته ها که معرفی کردیم باشد امتیاز ۲ برای رتبه بندی کسب خواهند کرد. دقت داشته باشید که عوامل دیگر را هم برای رتبه‌ بندی شرکت ‌ها در نظر خواهند گرفت.

 

  1. دریافت رتبه سه برای شرکت

 اولویت ۳ برای اخذ رتبه مشاور انتقال نیرو بر اساس ویژگی ها و استانداردهای مدرک تحصیلی اعلام می ‌شود. اگر شما می‌ خواهید رتبه سه  را برای شرکت خود دریافت کنید باید به رشته تحصیلی اعضای هیئت مدیره دقت داشته باشید. اعضای هیئت مدیره اگر رشته تحصیلی شان مکانیک سیالات، مهندسی انرژی، مهندسی برق، گرایش مخابرات مهندسی برق، گرایش الکترونیک و مهندسی کامپیوتر، گرایش و سخت افزار باشد اولویت ۳ را دریافت می کنند.

 

مدارک لازم اخذ رتبه انتقال نیرو
مدارک لازم اخذ رتبه انتقال نیرو

 

  1. اولویت چهار برای دریافت رتبه مشاور انتقال نیرو

 اولویت چهار یکی دیگر از رتبه بندی هایی می باشد که برای کسب رتبه مشاور انتقال نیرو به شرکت‌ ها ارائه می گردد. در صورتی که مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره صنایع، مهندسی کامپیوتر و نرم افزار باشد اولویت ۴ را دریافت خواهند کرد.

 

  1. اولویت پنج برای کسب رتبه

 اولویت ۵ به عنوان آخرین اولویت کسب رتبه مشاور انتقال نیرو شناخته می‌ شود. افراد هیئت مدیره اگر رشته تحصیلی شان اقتصاد مهندسی، پدافند غیرعامل، محیط زیست یا اقتصاد انرژی باشد در اولویت ۵ قرار می گیرند. در صورتی که اولویت ۵ به شرکت ‌ها ارائه گردد مشاورین باید تلاش کنند که در بازه زمانی مناسب جهت تمدید رتبه اقدام نمایند. تمدید رتبه کمک می ‌کند که رتبه شرکت افزایش پیدا کند. در صورتی که رتبه شرکت بالاتر رود مشتریان بیشتری برای شرکت رقم می خورند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان