شرایط اخذ رتبه مشاور معدن

 

اخذ رتبه مشاور معدن
اخذ رتبه مشاور معدن

 

اخذ رتبه مشاور معدن

 

برای نشان دادن صلاحیت شرکت باید برای اخذ رتبه مشاور معدن اقدام نمایید. صلاحیت هر یک از شرکت‌ های مشاور برای خدمات مشاوره‌ ای اهمیت زیادی دارد. اخذ رتبه مشاور به عنوان مدرکی شناخته می ‌شود که صلاحیت شرکت ها را در برابر دیگر شرکت ‌ها به خوبی نشان می دهد. با توجه به بررسی هایی که انجام شده است شرکت های مشاور می توانند در رشته کاری خود توسط سازمان مشخص شده ای رتبه بندی شوند. در شرکت های مشاور معدن علاوه بر اینکه دانش و تخصص نیروی مهندسی ارزیابی می ‌شود امکانات شرکت مانند نرم ‌افزار و نیروی فنی شرکت بررسی خواهد شد.

 

رتبه بندی شرکت های مشاور معدن

 

 با توجه به نیروی مهندسی و فنی هر یک از شرکت ها رتبه بندی آغاز می‌ شود. همچنین باید بدانید که امکانات پژوهشی شرکت ها روی رتبه بندی تاثیر زیادی دارد. دریافت رتبه مشاور معدن نشان دهنده توانایی و شایستگی هر یک از مشاوران برای خدمات متفاوتی است که ارائه می دهند. هر یک از مشاوران که در شرکت ها فعالیت می نمایند در حوزه کاری شان مانند فرآوری مواد، پی جویی مواد، بهره برداری معادن و اکتشاف معادن رتبه بندی خواهند شد.

رتبه ای که برای هر یک از شرکت ها در نظر گرفته می شود بین ۱ تا ۳ است. شرکت‌ های مشاوره‌ ای که رتبه ۳ را دریافت می کنند از نظر امکانات نرم‌ افزاری و از نظر توان فنی ضعیف تر هستند. اما شرکت‌ های مشاوره‌ ای که رتبه یک را دریافت می‌ کنند توانایی های بیشتری دارد.

 

رتبه بندی شرکت مشاور معدن
رتبه بندی شرکت مشاور معدن

 

شرایط  اخذ رتبه مشاور معدن

مشاور معدن نیاز است که تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در سامانه ساجات ثبت نماید. بعد از ثبت کردن اطلاعات در این سامانه و همچنین ارسال کردن مدارک مورد نیاز، رتبه تحویل داده خواهد شد. شرایطی که مربوط به اخذ رتبه مشاور معدن می باشد را باید به خوبی بشناسید. قبل از دریافت کردن رتبه ها نیاز است که شرکت ‌های شرایط اخذ رتبه را فراهم نمایند. سابقه و تجربه کاری هر یک از افرادی که در شرکت کار می کنند. اهمیت زیادی دارد و به عنوان یکی از مهمترین شرایط رتبه بندی شناخته می شود.

ساختار پشتیبانی و مدیریت شرکت یکی دیگر از شرایط رتبه بندی شرکت های مشاور معدن است. برخوردار بودن شرکت از امکانات فنی و همچنین امکانات سخت افزاری یکی دیگر از فاکتورهایی است که در مورد شرایط رتبه بندی اهمیت دارد. توان فنی و دانش هر یک از مهندسین را برای دریافت گواهی رتبه مشاور معدن به عنوان یکی از مهمترین شرایط معرفی می ‌کنند. هر یک از شرایط رتبه بندی را افراد متخصص به خوبی می شناسند و بر اساس آن شرایط رتبه بندی را انجام می دهند.

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور معدن

 

 مدارکی که برای اخذ رتبه مشاور معدن مورد نیاز است را باید به طور کامل تحویل دهید. هر یک از این مدارک دسته بندی های خاصی دارند. برای رتبه بندی نمودن مشاور معادن باید مدارک متفاوتی را تحویل دهید که هر یک از آنها در وب سایت اعلام می شود. ارائه کپی مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه از جمله مهمترین مدارکی است که باید تحویل داده شود. گواهی تامین اجتماعی و مدارکی که مربوط به ثبت شرکت است را باید تحویل دهید. اساسنامه، تقاضانامه و همچنین روزنامه رسمی کشور که ثبت شرکت در آن انجام شده است را باید تحویل دهید.

تمامی مدارک تحصیلی کارشناسانی که در شرکت و فعالیت می ‌کنند برای دریافت رتبه مشاور معدن باید به صورت کپی شده تحویل داده شوند. مدارکی که مربوط به رتبه قبلی است را باید آماده کنید و در سامانه ثبت نمایید. البته اگر شرکت شما قبلا رتبه دار بوده است باید این مدارک را تحویل دهید. آخرین صورتجلسه که مربوط به سهامداران شرکت می باشد را باید در سامانه ثبت نمایید.

اظهارنامه مالیاتی شرکت و همچنین عدم اشتغال شرکت در سازمان های دولتی اهمیت زیادی دارد. کپی کارت پایان خدمت هر یک از مهندسین را باید تحویل دهید. آدرس و مشخصاتی که مربوط به سکونت سهامداران می باشد باید تحویل داده شود.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور معدن
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور معدن

 

مراحل اخذ رتبه مشاور معدن

 

 مراحلی که مربوط به اخذ رتبه مشاور معدن است را باید به خوبی بشناسید و طبق آن مراحل اقدامات لازم را انجام دهید با توجه به اهمیت دریافت رتبه برای شرکت ها شرکت هایی که می توانند رتبه مورد نیاز را دریافت کنند صلاحیت بیشتری دارند. همچنین این شرکت ها برای فعالیت های خود باید پیشنهادهای کاری شان را بهبود ببخشند. با توجه به شرایط آماده سازی هر یک از مدارک، نیاز است که اطلاعات ضروری در سامانه صادرات ثبت شود. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری کردید پیگیری مدارک برای رتبه بندی آغاز می شود. پس از طی کردن روند کاری، رتبه مدنظر صادر خواهد شد. شرکت های زیادی امروزه برای دریافت مزیت های بیشتر برای کسب رتبه اقدام می نمایند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان