راهنمای ثبت برند شخصی و حقیقی

 

ثبت برند شخصی و حقیقی
ثبت برند شخصی و حقیقی

 

ثبت برند شخصی و حقیقی، برند حقوقی و شرکتی

 

در یک تعریف ساده، برند شخصی و حقیقی را می توانیم به عنوان یک تصویر عمومی معرفی کنیم. افراد در این نوع برند به وسیله صفات و تخصص خاصی که دارند تشخیص داده می شوند. برندسازی شخصی یکی از بهترین فرایندهایی می باشد که در آن تخصص افراد علامت گذاری خواهد شد. برند حقوقی و شرکتی از دیگر فرایندهایی است که در آن تمامی محصولات و خدمات شرکت شناخته می شوند. برای ثبت برند های حقیقی و حقوقی باید در مورد شرایط و مدارک مورد نیاز آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید. اصول طراحی و ساخت برندهای شخصی و شرکتی با یکدیگر فرق می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

برند شخصی و حقیقی، برند حقوقی و شرکتی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. نام تجاری حقوقی و نام تجاری شخصی از جمله مواردی است که تفاوت آنها را به خوبی نشان می دهد. بسیاری از افراد برای اینکه درآمد خود را بیشتر کنند از شرایط ثبت کردن برند شخصی استفاده می نمایند. زمانی که افراد شرکت خود را تاسیس می کنند بهتر است که برای ثبت برند شرکت شان اقدام نمایند. با ثبت برند حقوقی از وام ها و تسهیلات بانک ها می توانید استفاده نمایید. شرکت ها بعد از ثبت برند می توانند از مزیت های آن نهایت بهره مندی را داشته باشند.

 

اصول طراحی و ساخت برند های شخصی

 هر یک از افراد برای اینکه قادر باشند برند شخصی شان را بسازند باید به اصول خاصی دقت داشته باشند. ابتدا باید توانایی های خود را کشف کنید و سپس برای ثبت برند شخصی اقدام نمایید. شناسایی سود و منافعی که برای مخاطبان ایجاد خواهید کرد از دیگر اصول ساخت برند است. در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی باید حضور فعال داشته باشید، چرا که امروزه بسیاری از افراد در این فضا فعال هستند. برنامه ریزی دقیق و اصولی برای بهبود برند خود باید داشته باشید. طراحی وب سایت های شخصی، کشف کردن کلمات کلیدی مناسب و برقراری ارتباط با بسیاری از رسانه ها از دیگر اصول طراحی برند شخصی می باشد.

 

مدارک مورد نیاز ثبت برند حقیقی یا شخصی
مدارک مورد نیاز ثبت برند حقیقی یا شخصی

 

کاربردهای برند شخصی و حقیقی

برند شخصی و حقیقی کاربردهای زیادی دارد که شما پیش از ثبت برند باید به خوبی آنها را بشناسید. شما با ثبت این برند می توانید فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کنید. در حرفه خودتان می توانید مشهور و معروف شوید. توانایی ها و مهارت هایی که دارید را می توانید به نمایش بگذارید. از طریق ایجاد نمودن یک تصویر واضح و روشن می توانید توانایی ها و استعدادهایی که دارید را به دیگران معرفی کنید. پی بردن به نقطه ضعف و قوت تان از دیگر کاربردهای این برند می باشد. با متخصصین حوزه مربوطه به راحتی می توانید ارتباط برقرار نمایید.

 

مدارک لازم ثبت برندهای حقیقی یا شخصی

 

برای ثبت برند شخصی یا برند حقیقی باید مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. کپی شناسنامه و کارت ملی فردی که درخواست ثبت برند دارد، از جمله مهمترین مدارک است. مجوزهایی که لازم است برای ثبت برند ارائه دهید را نیاز است به تاییده سازمان مربوطه برسانید. در صورتی که برند مورد نظر شرکت، لاتین باشد نیاز است که کارت بازرگانی را هم به مدارک مورد نیاز اضافه نمایید. گواهی امضاء یکی از دیگر مدارکی می باشد که برای هر یک از برندهای شخصی و شرکتی نیاز است. در مسیر ثبت برند باید به تمامی قوانین و شرایطی که مربوط به ثبت برند است پایبند باشید. شما باید از طریق صفحه استعلام برند می توانید درخواست تان را ثبت نمایید. در این صورت مطمئن می شوید که برند مورد نظر پیش از شما ثبت نشده باشد.

 

مدارک لازم ثبت برند حقوقی و شرکتی
مدارک لازم ثبت برند حقوقی و شرکتی

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقوقی و شرکتی

 

برای ثبت برند حقوقی یا شرکتی باید مدارک شناسایی که مربوط به هیئت مدیره است را تحویل دهید. مدارک دیگر مانند تاسیس و ثبت شرکت را تحویل دهید تا فعالیت شرکت مورد ارزیابی قرار گیرد. ذکر کردن حوزه فعالیت شرکت اهمیت زیادی دارد. پروانه بهره برداری و گواهی کسب را باید تحویل دهید تا فعالیت شرکت ارزیابی شود. اگر برای ثبت برند شرکت خود از وکیل استفاده می کنید باید تمامی مدارک وکیل که پیگیر کارتان می باشد را تحویل دهید. ارائه آدرس دقیق شرکت از دیگر مدارکی است که باید تحویل داده شود.

 

مراحل ثبت کردن برندهای شخصی و حقیقی و برندهای حقوقی و شرکتی

اولین مرحله که برای ثبت برند برند شخصی و حقیقی، برند حقوقی و شرکتی باید به آن دقت داشته باشید، ارائه مدارک مورد نیاز است. بعد از ارائه مدارک نیاز است که اظهارنامه را تکمیل کنید. در این مرحله باید طبقات و دسته بندی های کالا را مشخص نمایید. بهتر است که برای طی کردن مراحل قانونی ثبت برند از فردی که تجربه و تخصص بیشتری دارد استفاده کنید. برای طی کردن هر یک از مراحل نیاز است که هزینه های جداگانه ای را پرداخت نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان