راهنمای اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز
اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

برای اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز باید بدانید که رتبه بندی این تخصص در سه اولویت می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که برای دریافت رتبه مشاور خطوط نفت و گاز باید به آن دقت داشته باشید استعلام توان مالی می باشد. در واقع هر یک از کارشناسانی که می خواهند رتبه شرکت شما را تعیین کنند به توان مالی و نیروی انسانی توجه زیادی دارند. برای دریافت رتبه باید شرکت را به گونه ای ثبت کنید که دو سوم اعضای شرکت حداقل مدرک تحصیلی شان کارشناسی باشد. مجموع سوابق بیمه‌ هر یک از اعضای شرکت باید حدود ۶ سال باشد که برای هر نفر سه سال حساب می کنند.

 مراحل و شرایطی که مربوط به اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز است را اگر به صورت اصولی انجام ندهید نمی توانید رتبه مناسبی برای شرکت ثبت کنید. زمان درخواست اخذ رتبه باید در نامه ‌ای که سربرگ آن مربوط به شرکت است مدارک تان را معرفی نمایید. در سامانه ساجات هر یک از مدارکی که مربوط به ثبت شرکت می باشد را باید ثبت کنید. صلاحیت رتبه بندی شرکت شما بر اساس مدارکی که تحویل داده‌ اید تعیین خواهد شد. هر یک از نکاتی که مربوط به رتبه بندی شرکت می باشد را باید از نظر قانونی بودن به خوبی بررسی نمایید. اگر یکی از اعضای شرکت سابقه بیمه از هفت سال باشد سابقه بیمه برای دیگر اعضا الزامی نیست.

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

 برای دریافت رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز نیاز است که مدارک درخواست شده را به صورت کامل ارائه دهید. هر یک از مدارکی که شما برای رتبه‌ بندی تحویل می دهید توسط کارشناسان بررسی می شوند. اعضای هیئت مدیره نباید در ارگان های دولتی مشغول به کار باشند. برای اثبات کردن این مسئله هر یک از اعضا نیاز است که تعهد نامه ای را ارائه دهند. مطابقت شماره تماس و آدرس سکونت که اعضای هیئت مدیره در تقاضانامه ثبت می‌ کنند. اهمیت زیادی دارد. اصل گواهی نامه ای که مربوط به رتبه بندی می باشد را باید تحویل دهند.

 البته این اصل گواهینامه تنها در صورتی ارائه می‌ شود که رتبه قبلی برای شرکت تعیین شده باشد. اسناد و مدارکی که ثبت شرکت را نشان دهد از دیگر مدارکی به شمار می ‌رود که برای دریافت گواهی رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز باید تحویل داده شود. آخرین صورت جلسه ای که برای نقل و انتقال تنظیم می شود را باید تحویل دهند. مدارک هویتی که مربوط به اعضای هیئت مدیره است، اصل و کپی مدارک تحصیلی و اصل و کپی تمامی مدارک شناسایی از دیگر اسنادی می باشد که برای ثبت رتبه بندی باید تحویل داده شود. آخرین اظهارنامه مالیاتی، آخرین گواهی تایید انجام کار و بسیاری از دیگر مدارک را شما به صورت اینترنتی می توانید در سامانه ساجات ثبت کنید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

اقدامات بعد از ارسال و ثبت مدارک برای اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 بعد از تکمیل کردن مدارک، فرد متقاضی باید فرم دریافت رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز را پر کند. بعد از مراجعه کردن به سامانه اینترنتی ساجات می ‌تواند درخواستش را ثبت نماید. پس از دریافت کردن نام کاربری و رمز می تواند اطلاعات اولیه شرکت را وارد کند. این اطلاعات توسط کارشناسان سازمان مربوطه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در صورتی که مشخصات تایید شوند نام کاربری و رمز دوم برای فرد متقاضی صادر خواهد شد.

تمامی اطلاعات به صورت کامل هستند و همراه با پایه درخواستی و مدارک باید وارد گردند. بر همین اساس پرونده‌ ای که مربوط به دریافت رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز می باشد باید ارسال شود. بعد از بررسی های لازم و همچنین تایید کردن نهایی پرونده الکترونیکی، پرونده را به استانداری ارسال می کنند. پس از آن باید شما به صورت حضوری به استانداری مراجعه کنید تا اقدامات لازم را انجام دهید.

 

شرایط رتبه بندی مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

 یکی از مهمترین نکاتی که زمان اخذ رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز اهمیت دارد شناخت شرایط رتبه بندی می باشد. شرایطی که برای رتبه بندی هر یک از شرکت ها تعیین می گردد بر اساس تخصص شرکت است. یکی از مهمترین نکاتی که کارشناسان برای رتبه بندی به آن توجه می‌ کنند توان مالی و توان ساختاری شرکت می باشد. هر یک از شرکت ها اگر تجربه بیشتری در زمینه فعالیت خود داشته باشند سریعتر می توانند رتبه کسب کنند.

 همچنین اگر آنها توان مالی شان بالا باشد به راحتی می ‌توانند پروژه‌های زیادی را در دست بگیرند. این مسئله دلیل روی رتبه‌ بندی آنها تاثیر زیادی می گذارد. اگر شما می‌خواهید مشتریان بیشتری را برای شرکت در آن جذب کنید باید به دریافت گواهی  رتبه مشاور خطوط انتقال نفت و گاز شرکت توجه داشته باشید. اگر رتبه شرکت یک باشد بدون شک مشتریان بیشتری جذب خدمات شرکت می شوند.

 

شرایط رتبه بندی مشاور خطوط انتقال نفت و گاز
شرایط رتبه بندی مشاور خطوط انتقال نفت و گاز

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان