مشاوره تلفنی ثبت شرکت ، وظایف مشاوران ثبت شرکت در الی ثبت

 

مشاوره تلفنی ثبت شرکت
مشاوره تلفنی ثبت شرکت

 

مشاوره تلفنی ثبت شرکت

 

مشاوره تلفنی ثبت شرکت یکی از بهترین راهکارهایی است که می توانید قبل از ثبت شرکت خود انجام دهید. زیرا آنها با تجربه و اطلاعاتی که به شما می دهند باعث کامل شدن اطلاعات شما نسبت به ثبت شرکت خود  شده  و اگر زمانی در ثبت شرکت خود با مشکلی رو به رو شدید، می توانید از مشاوره تلفنی ثبت شرکت استفاده کنید. آنها با استفاده از اطلاعاتی که دارند باعث می شوند مشکل شما در ثبت شرکت را برطرف و رفع کنند.

افرادی که قصد دارند شرکت خود را ثبت کنند باید آگاه باشند که تاسیس شرکت به مراحل و مدارک نیاز است. ولی بیشتر مدیران شرکت این مراحل را نمی دانند و همین امر باعث  بروز مشکلاتی در ثبت شرکت می شود. ولی اگر مدیران قبل از اقدام به ثبت شرکت خود با مشاوره تلفنی ثبت شرکت  مشورت کنند دیگر دچار مشکلی در تاسیس شرکت خود نمی شوند و ضرر و زیانی برایشان پیش نمی آید. آن شخص می تواند به راحتی مراحل اداری ثبت شرکت خود را انجام داده و ثبت شرکت خود را با موفقیت انجام دهد.  در تعدادی از شرکت های بزرگ چند نفر برای مشاوره ثبت شرکت و مشاوره حقوقی فعالیت دارند. این نوع فعالیت ها در این شرکت به صورت تیمی است و باعث برطرف شدن تمامی مشکلات شرکت های بزرگ می شود.

 

وظایف مشاوران ثبت شرکت در الی ثبت

 

وظایف مشاوران ثبت شرکت این است که با تجربه و اطلاعاتی که دارند مشتریان را از تمامی مراحل ثبت شرکت خود آگاه کرده  و آنها را در ثبت شرکت خود کمک و یاری می کنند. یکی از کار هایی که مشاوره تلفنی ثبت شرکت انجام می دهد این است که به شرکت هایی که تجارتی نیستند هم مشاوره می دهند البته این مشاوره در خصوص ثبت شرکت و چگونگی مراحل آن است.

 

انواع کار های مشاوران تلفنی ثبت شرکت

  • یکی از کارهایی مشاوره تلفنی ثبت شرکت این است که اگر شما برای ثبت نیاز به مدرکی داشته باشید مشاور درباره مدرک به شما توضیحاتی خواهد داد.
  • مشاور به شما می گوید که آیا این نوع شرکتی که شما برای ثبت آن اقدام نموده اید را می توان ثبت کرد یا خیر.
  • مشاوره تلفنی ثبت شرکت در واقع به شما می گوید که شرکت شما جهت ثبت در سامانه و ثبت شرکت به چه مدارکی نیازمند است و تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را به شما معرفی خواهد کرد.
  • مشاوره تلفنی ثبت شرکت وظیفه دارد مراحل ثبت شرکت را به درستی به مشتری شرح داده و اعلام کند.
  • مشاوره تلفنی ثبت شرکت باید درباره میزان سرمایه ثبت شرکت، مدت زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز و شرایط و مقررات ثبت شرکت، و مسئله مهم تر چگونگی انتخاب نام شرکت توضیحات کافی را به مشتری ارائه دهد.

مدیر عامل می تواند مشاوره تلفنی ثبت شرکت را به عنوان وکیل یا نماینده خود انتخاب کند تا به فعالیت خود ادامه دهد. در این صورت مشاوره تلفنی ثبت شرکت که به عنوان وکیل انتخاب شده،  جهت انجام تمامی کارهای ثبت شرکت باید از مدیر عامل یک وکالت نامه تام دریافت نماید تا کارهای شرکت را راحت تر انجام دهد. اگر مدارک برای ثبت شرکت مشکلی داشته باشد مشاوری که به عنوان وکیل انتخاب شده با داشتن وکالت نامه توسط مدیر عامل می تواند مدارک ناقص را کامل کرده و شرکت را به ثبت برساند.

 

وظایف مشاوران تلفنی ثبت شرکت در الی ثبت
وظایف مشاوران تلفنی ثبت شرکت در الی ثبت

 

انواع شرکت ها برای مشاوره تلفنی

 

انواع مشاوره برای ثبت شرکت

  • ارائه مشاوره برای ثبت برند و علامت تجاری
  • مشاوره برای امور مالیاتی شرکت خود
  • ارائه مشاوره برای انتخاب نام شرکت
  • انجام دادن مشاوره برای ثبت تغییرات شرکت
  • مشاوره برای هزینه ثبت شرکت ها
  • ارائه مشاوره برای انحلال شرکت

 

انواع مشاوره برای ثبت شرکت
انواع مشاوره برای ثبت شرکت

 

بیشترین درخواست ثبت شرکت مسئولیت محدود است و شرکت های سهامی خاص در جایگاه دوم بیشترین درخواست قرار دارند.

 

شرکت های سهامی خاص

  • برای تاسیس شرکت سهامی خاص باید سهامداران حداقل ۳ نفر باشند تا بتوانند تمامی سرمایه را فراهم کنند.
  • برای تاسیس شرکت های سهامی خاص حداقل ۲ بازرس برای بازرسی شرکت لازم است.
  • سرمایه سهامی خاص باید کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال باشد.
  • در شرکت سهامی خاص مدیریت هر مدیر ۲ سال است و بعد از ۲ سال باید یک مدیر جدید بر روی شرکت نظارت کنند.

 

شرکت های مسئولیت محدود

این نوع شرکت برای داشتن موقعیت بسیار خوبی بیشترین آمار ثبت شرکت را به خود اختصاص داده است. این شرکت با ۲ سرمایه گذار هم می تواند تاسیس شود و به ثبت در سامانه برسد. در شرکت مسئولیت محدود سرمایه گذاران به تعداد سرمایه خود سهم در شرکت دارند. در این شرکت مدیران تا هر وقت که بخواهند می توانند در شرکت مسئولیت محدود فعالیت کنند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان